Despre Craciun …

S-a vorbit mult despre el. S-au facut planuri, cheltuieli, pregatiri … toate din noiembrie incepand. Si pentru ce?

Eu unul recunosc ca nu am simtit absolut nici o bucurie. Nu m-a atins deloc magia Craciunului. Sa fie oare de la varsta? Nu cred, ca sunt tanar. De la vreme …. posibil. Trebuie sa studiez problema. Si totusi o stiu: nu mai stau „la mama” acasa, si de aici mi se trage sigur.  Vreau la mamaaaaaa ….

Aaaaa … sa nu uit …. am scris moshului si i-am tot batut piticii la cap sa-l convinga ca vreau cadou de craciun zapada de un metru :D.  Nici macar atat nu s-a deranjat sa faca …. pai ce …. il costa ceva? Criza criza, dar putina zapada nu-l saracea :(((((

1 comentariu

  1. Nu e de la varsta…pur shi simplu n-a existat magie..:-s..trist…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

