Sa ma prezint ….

Salut, sunt Valy si am o problema … traiesc in Romania.

Suna frumos nu? E la moda sa ne plangem de lucrul asta. Dar nu. Nu regret, nu imi displace ci din contra: IUBESC tara asta. IUBESC tot ce tine de ea. IUBESC Constanta ca aici am crescut. IUBESC romancele ca as fi nebun sa nu o fac. Iubesc marea. Da, iubesc marea de mic si asa am ajuns marinar.  De mic am trait printre vapoare. M-au inspirat, m-au vrajit, m-au marcat pe viata.

Dar sa revin: despre mine nu s epot spune decat foarte putine … Valy, nascut in ’83 , crescut la malul marii, educat la malul marii, 185 cm, 100 kile +/- , banal ca aspect, ceva burta si cam atat.  Daca va ajuta cu ceva sunt tipul care va injura destul de des in trafic ca va miscati prea incet: eu ma grabesc!

Lasă un comentariu

Niciun comentariu până acum.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

